A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

juuuuhújjjj...ez a két hülye...

2008. április 15. - cincinnatusz

Bementem ma reggel az irodába. Gál Józsi bent itta a hatodik kávéját és ahogy beléptem, rögtön mondtam, h "Mmmm.... annyira finom illata van Steiner Józsinak!" (a legfőnökebb főnök), aki a hátsó irodában gépezett. Aztán a kávéházban tovább vertem én is a billentyűket. Kb. 10 perc múlva kijött hozzám Gál Józsi és megkért, h nézzek meg neki vmit a neten és odahajolt közel a monitorhoz, h lássa én meg ugye a széken ültem. Mondom neki, h "Neked is jó illatod van amúgy. " Erre ez a hülye: "Oh köszi! Most dörgölőztem Steiner Józsihoz!"

Nagy mosolyNagy mosolyNagy mosoly

Endre szakmáját tekintve zenész. Trombitán játszik. Nincs is jobb, mint reggel 8-kor arra jönni be az ajtón a melóba, h vmi jó kis jazz nótát fúj...  
Még mielőtt idekerült gondnokoskodni és az én bátyám lenni, zenekarban játszott és a zenészektől megszokott módon bohém életet élt. Szóval ezek a hippik folyton ugratták egymást. Endre mesélte, h mindenki tudta róla, h a kedvenc filmje a Farkasokkal Táncoló és amikor összejött egy táncos csajjal az egész zenekar úgy hívta őt, h Táncosokkal Farkaló... Nagy mosolyNagy mosolyNagy mosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr931024877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása