A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

egyszer majd elfelejtelek.

2008. október 18. - cincinnatusz

Egyszer majd elfelejtem, hogy hogyan néztél rám a szemed sarkából.
Egyszer majd elfelejtem, hogy hogyan forgattad a gyűrűt az ujjamon.
Egyszer majd elfelejtem, hogy hogyan dobogott a szíved a hátamon.
Egyszer majd elfelejtem, hogy milyenek a barázdák az ajkadon.
Egyszer majd elfelejtem, hogy hogyan csiklandozta a hajad a szám szélét.
Egyszer majd elfelejtem, hogy csak mosolyogva táncoltál velem.
Egyszer majd elfelejtem, hogy milyen volt, mikor a nevemet suttogtad a fülembe, mikor minden teljes lett.
Egyszer majd elfelejtem, hogy az összes bor közül te voltál a legfinomabb.
Egyszer majd elfelejtem, hogy merre kanyarodott a szád, mikor nevettünk.
Egyszer majd elfelejtem a petróleum ízét az arcodon.
Egyszer majd elfelejtem, hogy a tűzzel te játszottál, de csak én égtem meg.
Egyszer majd elfelejtem a biciklid hangját a kapubejárón.
Egyszer majd elfelejtem, hogy milyen volt, mikor lelassíthatatlanul dobogó szívvel vártalak.
Egyszer majd elfelejtem, hogy milyen gyenge voltam, mikor meg akartam neked mutatni, hogy ki vagyok.
Egyszer majd elfelejtem a tükörképemet a kezedben, amit mutattál nekem.
Egyszer majd elfelejtem, hogy csak az én álmaimban láthattál tisztán és egészen.

Egyszer majd elfelejtem, hogy élni tanítottál.
Egyszer majd elfelejtem, hogy féltem élni.

Egyszer majd elfelejtem, hogy már nem engem láttál szépnek.
Egyszer majd elfelejtem, hogy mindig volt valaki számodra, aki jobb nálam.
Egyszer majd elfelejtem, hogy vele nem tudom felvenni a versenyt.
Egyszer majd elfelejtem, hogy utoljára csuktad be a kaput.
Egyszer majd elfelejtem, hogy várlak...
Egyszer majd elfelejtem, hogy kevés voltam neked és még kevesebb lettem nélküled.
Egyszer majd elfelejtem, hogy többet vittél el, mint amit adtál.
Egyszer majd elfelejtem, hogy kevesebbet sem hozol már vissza.
Egyszer majd elfelejtem, hogy csak egy kicsit kaphattam kölcsön a szerelmedet.
Egyszer majd elfelejtem, hogy a szívem a szívedet szerette igazán.
Egyszer elfelejtem majd azt is, h a legboldogabb veled voltam.

Addig elücsörgök itt és megvárom, h egyszer majd elfelejtem...

 


 

https://www.youtube.com/watch?v=mg_Rx6u3Hus  /5:16-tól.../

A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr511025180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása