A szem a lélek tükre...De mi a lélek szeme?

Leírom néha

Leírom néha

már senki

2009. november 01. - cincinnatusz

 

A lelkem mögöttem jár egy lépessel. Hónapok óta nem tud utolérni. És én már hátra sem nézek egy ideje...  

Valami elveszett, valami bezárult, valami véget ért. Nem most. De én azóta előre sem tudok nézni igazán. 

Fáradt vagyok. Túl fáradt holnapokban hinni, reményeket álmodni, új lapokat színezni. Nem érdekel, hogy kinek mi vagyok most vagy kinek mi lehetnék egyszer. Akkor az voltam, aki akatam lenni:
neked valaki

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cincinnatus.blog.hu/api/trackback/id/tr621490104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása